  • Data: 2022-03-16 19:23:29
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-16 o 18:36, Cavallino pisze:

    > A ASO co na to?
    > Może potrafiliby zdiagnozować prawdziwą przyczynę?

    ASO skasowało błąd i jak wróciłem za chwilę z tym samym, to
    w zasadzie stwierdzili, że nic nie wynika z tych kodów i juz "naprawione".
    (skasowane)
    W rozmowie wyszło, że tez będą wymieniać do skutku przyciski, zaciski, kable
    i ja będę za to płacił - wybór należy do mnie.

    > Kiedyś tak się bujałem po kilku warsztatach z niedziałającą klimą w
    > smarcie i wszyscy tylko sczytywali błędy i na jego podstawie wymieniali
    > kolejne elementy układu, ale bez rezultatu.
    > Na końcu okazało się, że winny był soft sterujący klimą, po którego
    > wgraniu na nowo (przez gościa z ASO, choć nie w ASO) problem ustąpił.

    No właśnie chciałbym tego uniknąć, dlatego skoro z kodu błędu nie można
    na razie zdiagnozować dokładnie co to jest, to chciałbym na razie
    kasować sam a i tak raz do roku jest przegląd gdzie hamulec działać
    musi i jest auto na jakiejś wymianie olejów czy opon, że mogą się
    podpiąć i sprawdzić czy coś poważniejszego się nie objawiło

    > Ale wcześniej wydałem bez sensu kilka tys na wymianę sprawnych elementów
    > (na inne, używane), i na wożenie auta lawetą przez pół Polski w te i wewte.

    Aż taki wpływ klimy, że auto silnikowo niewydolne było i lawety
    potrzebowało?
    Co to związek przyczynowy?