  • Data: 2023-02-08 06:15:30
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-07 o 22:56, _Master_ pisze:

    > Esencja programu PO.
    >
    > Podałem Ci na tacy garść wiedzy.
    >
    > Nie udźwignąłeś. Trudno.

    Jak się przyjrzeć szczegółom, to dokładnie nic nie podałeś.
    To, że film jest propagandowy to wiem bez oglądania - nie muszę klikać w
    każdy link.
    Nie wiadomo o czym jest film i tego biedaku nie udźwignąłeś.
    Już o zdanie Twoje nie pytam nawet skoro nie wiesz
    sam co oglądasz.

    > To pogoooglaj sobie gdzie indziej dlaczego będziesz zmuszany za swoje
    > pieniądze remontować domy.
    >
    > Tego w tvnie nie usłyszysz ;-)

    Nie wiem o co chodzi konkretnie, ale dlaczego niby
    domy miały by być remontowane za czyjeś?
    To jakiś komunistyczny program konfederacji, że ktoś ma płacić komuś?