    Subject: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sat, 5 Dec 2020 19:59:52 +0100

    W dniu 2020-12-05 o 13:04, zhbick pisze:
    > W dniu 14.11.2020 o 01:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > [..]
    >
    > Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale wydaje się, że masz jakieś
    > subiektywne problemy z laptopem typu zbyt niska głośność, utrata danych
    > podczas mieszania w partycjach i przegrzewanie się po zakryciu otworów
    > wentylacyjnych. Może korzystniej będzie sprzedać go i zakupić stacjonarkę?

    Właśnie dziwię się temu parciu na laptopa.
    Laptop to narzędzie mobilne i do prac serwisowych.
    Do domu na biurko kompletnie się nie nadaje.

    Nie ma miejsca na pudło ATX/mATX? To postawić micro SFF lub AIO.
    I nagle ekran ma konkretne wymiary, klawiatura jest wygodniejsza, nie ma
    zakrywania otworów wentylacyjnych, ciszej pracuje.

    Mam stacjonarkę, mam też laptopa. Obydwa podobnej wydajności.
    Nikt mnie nie namówi do pracy ciągłej na laptopie przy biurku i jego
    mikruśnym ekranie.
    Tak, zdaje sobie sprawę że mogę podłaczyć monitor, klawiaturę... ale czy
    wtedy laptop ma już jakikolwiek sens?

    A jeżeli jestem mocno mobilny - wtedy Dell seria Latitude, HP serii
    ProBook itp., oraz stacja dokująca.
    Tak, wiem, do marketowego fujitsu, HP, Acera czy innych stacji dokującej
    niet.

    --
    Irokez