  • Data: 2020-12-06 17:27:53
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-06 o 16:25, ToMasz pisze:

    > to zależy. nie kupiłbym takiego wolnego laptopa jako normalny komputer.

    Ja też. W pełni się z Tobą zgadzam.

    > za żadną cenę. jako przeglądarka netu i YT dla dzieci - tak. ten procek
    > ma 5tyś punktów w passmarku:
    > https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+
    i5-7300HQ+%40+2.50GHz&id=2922
    > szybszy już jest ideapad320. może nie ma takiego fajnego ekranu, albo
    > pamieci... ale jest o 1/4 tańśzy

    Moje wymagania były: bezwzględna pełna obsługa Windows 7, 16GB RAM i 4
    normalne rdzenie a nie ultra-nisko-napięciowo-wolne, oraz możliwość
    zabrania ze sobą. Pudła nie zabiorę ze sobą.
    IdeaPad nie spełnia pierwszego kategorycznie wymaganego dla mnie
    warunku. Pomijam brak złącza m.2 na dysk SSD NVMe i tylko jedno gniazdo
    pamięci czyli nikłą możliwość rozbudowy, czy też to że 10 godzin na
    baterii nie podziała jak mój HP.

    > pierwszy lepszy strzał na allegro:
    > https://allegro.pl/oferta/komputer-hp-8300-mt-i7-377
    0-4x3-90ghz-8gb-500gb-9371739282

    > za9 stów masz szybszy komputer. dowolne możliwści rozbudowy.zostaje

    wiem, niedawno podobny do biura kupiłem tyle że z i7 4 generacji, SSD
    480GB i 16GB RAM za jakieś 1100. Fajny sprzęt.

    > aaaa...... to co innego. po co było kupować nowego laptopa. trzeba było
    > jakąś staroć wziąć z oddam gratis

    Mam Della D631 z fajną matrycą 1600x1200, mam też E6510, a i przydaje mi
    się tablet Lenovo z Win 10 32bit do programowania centralek i
    komunikatorów jak trzeba po drodze ogarnąć przy okazji. Niestety nie
    ogarną tego, co odpalam na HP'ku.

    zdrówko

    --
    Irokez