    Subject: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sun, 6 Dec 2020 16:01:15 +0100

    W dniu 2020-12-06 o 09:40, ToMasz pisze:

    > no to laptop kosztował tyle co samochód, albo równą mu "stacjonarkę"
    > wyjąłeś ze śmietnika.

    Czekaj, czekaj, mój "samochód":
    HP Power 15 i5-7300HQ, 16GB RAM, 1TB SSD NVMe + 500GB SSD SATA, GTX 1050
    (choć i tak nie gram), 15.6 cala FHD IPS.
    Laptop 2899zł (promocja sklepu plus Voucher HP Out of Warranty) plus
    dysk 1TB za 355zł na Amazonie.

    Jest źle?

    Stacjonarka podobna.

    Nie widzę na tą chwilę jakiegokolwiek sensu przesiadania się na nowe
    niewiele wnoszące procesory.

    > nie żebym się czepiał, ale laptopy w stosunku do stacjonarek są
    > horrendalnie drogie. dla przykładu - większość laptopów ma ekran 15
    > cali, nieliczne 17 cali. monitor 17 cali na olx kosztuje... oddam gratis.

    Ależ o ekranie wiem.
    Tylko nie zabiorę pod pachą 27 cali w teren.
    Dlatego kupiłem tani laptop o wystarczającej wydajności na wypady.
    W domu na nim nie pracuję bo jest to po prostu niewygodne.

    zdrówko.

    --
    Irokez