eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetBrudne sumienie Fujitsu-Siemensa... › Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5faf1fb9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcb7755$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcbd89a$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcf3e3a$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcfb8a1$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <NVSzH.367440$cgnb.310732@fx22.ams1>
    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Date: Wed, 9 Dec 2020 13:27:13 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <NVSzH.367440$cgnb.310732@fx22.ams1>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <5fd0c2a2$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.88.177
    X-Trace: 1607516834 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 89.64.88.177:10676
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2058
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1269764
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ad. innego komentarza, od kiedy zrezygnowałem z laptopów firmy Sony (po
    > 2ch kosztownych wpadkach), żaden mi się jeszcze nie popsuł w czasie
    > krótszym niż 7 lat. Dell'e, Maki, Asusy. W dodatku regularnie zrzucane z
    > kanapy przez dzieci i koty. Trzeba od czasu do czasu zrzucać, bo inaczej
    > czują się niedopieszczone i wtedy się psują.
    >

    Mi zepsuły się oba laptopy (HP i Dell), które kupowałem prywatnie, oba z
    serii biznesowych, więc niby bardziej trwałe, ale na szczęście tuż przed
    końcem gwarancji. W HP - wada matrycy, w Dellu spaliła się płyta główna
    - z powodu jakiejś sprężynki, która latała w środku i spowodowała
    zwarcie. Ale obie firmy mają znakomity serwis gwarancyjny. I od tamtej
    pory oba laptopy nadal działają - jeden ma już 15 lat, drugi ponad 6.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: