eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByło ?Re: Było ?
  • Data: 2010-08-15 10:11:53
    Temat: Re: Było ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-08-15 09:47, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sun, 15 Aug 2010 01:17:51 +0200, Lewis napisał(a):
    >
    >> Zawsze można jakieś 1.4T 160KM palące w mieście 8l/100km NoPb
    >> Jeździ na pewno lepiej niż jakiś mały diesel a i koszt 100km zbliżony.
    >
    > mały diesel wciąż spali mniej o dwa litry, przy tym będąc w razie problemów
    > taniej serwisowalny - jeżeli masz na myśli 1.4 TSI to ma OIDP sprężarkę i
    > kompresor...
    > Przy okazji diesel będzie z pewnością przyjemniejszy do jazdy mając sporo
    > równiejszą charakterystykę. No i koszt zakupu będzie podobny - legendy o
    > wysokiej cenie zakupu diesla wzięły się z porównań z wolnossącymi silnikami
    > 1.4 i 1.6
    >

    Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że 2.0T z saab-a B205R mający
    seryjnie 205KM rozkłada wszystkie znane 2.5 2.4 2.2 diesle a nawet i 3.0
    a w trasie pali 6.5l/100km w mieście łagodnie 9l/100, po odkręceniu ile
    wlejesz... 3.0 w mieście też spala koło 10 wzwyż.
    Równiejsza charakterystyka diesla.... szkoda tylko że w zakresie obrotów
    1.700 do 3.500-4.000 można tym jeździć, turbo benzyną od 1.700 do 6.400
    a nawet i dużo wyżej w niektórych jednostkach. Taniej serwisowalny
    diesel? dwumasy, dziwne pompowtryskiwacze czy common rail co w
    turbobenzynie nie występuje? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: