eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByło ?Re: Było ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Było ?
    Date: Sun, 15 Aug 2010 10:11:53 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <i487gf$41g$1@news.onet.pl>
    References: <4c64fb59$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    <y...@l...institute.com>
    <j...@4...com>
    <1...@l...institute.com> <i47876$kjj$1@news.onet.pl>
    <9...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-231-10.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281859920 4144 77.112.231.10 (15 Aug 2010 08:12:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Aug 2010 08:12:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <9...@l...institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303762
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-15 09:47, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sun, 15 Aug 2010 01:17:51 +0200, Lewis napisał(a):
    >
    >> Zawsze można jakieś 1.4T 160KM palące w mieście 8l/100km NoPb
    >> Jeździ na pewno lepiej niż jakiś mały diesel a i koszt 100km zbliżony.
    >
    > mały diesel wciąż spali mniej o dwa litry, przy tym będąc w razie problemów
    > taniej serwisowalny - jeżeli masz na myśli 1.4 TSI to ma OIDP sprężarkę i
    > kompresor...
    > Przy okazji diesel będzie z pewnością przyjemniejszy do jazdy mając sporo
    > równiejszą charakterystykę. No i koszt zakupu będzie podobny - legendy o
    > wysokiej cenie zakupu diesla wzięły się z porównań z wolnossącymi silnikami
    > 1.4 i 1.6
    >

    Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że 2.0T z saab-a B205R mający
    seryjnie 205KM rozkłada wszystkie znane 2.5 2.4 2.2 diesle a nawet i 3.0
    a w trasie pali 6.5l/100km w mieście łagodnie 9l/100, po odkręceniu ile
    wlejesz... 3.0 w mieście też spala koło 10 wzwyż.
    Równiejsza charakterystyka diesla.... szkoda tylko że w zakresie obrotów
    1.700 do 3.500-4.000 można tym jeździć, turbo benzyną od 1.700 do 6.400
    a nawet i dużo wyżej w niektórych jednostkach. Taniej serwisowalny
    diesel? dwumasy, dziwne pompowtryskiwacze czy common rail co w
    turbobenzynie nie występuje? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: