-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Było ?
Date: Sun, 15 Aug 2010 10:11:53 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <i487gf$41g$1@news.onet.pl>
References: <4c64fb59$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
<y...@l...institute.com>
<j...@4...com>
<1...@l...institute.com> <i47876$kjj$1@news.onet.pl>
<9...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: apn-77-112-231-10.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1281859920 4144 77.112.231.10 (15 Aug 2010 08:12:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Aug 2010 08:12:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
In-Reply-To: <9...@l...institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303762
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-08-15 09:47, Waldek Godel pisze:
> Dnia Sun, 15 Aug 2010 01:17:51 +0200, Lewis napisał(a):
>
>> Zawsze można jakieś 1.4T 160KM palące w mieście 8l/100km NoPb
>> Jeździ na pewno lepiej niż jakiś mały diesel a i koszt 100km zbliżony.
>
> mały diesel wciąż spali mniej o dwa litry, przy tym będąc w razie problemów
> taniej serwisowalny - jeżeli masz na myśli 1.4 TSI to ma OIDP sprężarkę i
> kompresor...
> Przy okazji diesel będzie z pewnością przyjemniejszy do jazdy mając sporo
> równiejszą charakterystykę. No i koszt zakupu będzie podobny - legendy o
> wysokiej cenie zakupu diesla wzięły się z porównań z wolnossącymi silnikami
> 1.4 i 1.6
>
Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że 2.0T z saab-a B205R mający
seryjnie 205KM rozkłada wszystkie znane 2.5 2.4 2.2 diesle a nawet i 3.0
a w trasie pali 6.5l/100km w mieście łagodnie 9l/100, po odkręceniu ile
wlejesz... 3.0 w mieście też spala koło 10 wzwyż.
Równiejsza charakterystyka diesla.... szkoda tylko że w zakresie obrotów
1.700 do 3.500-4.000 można tym jeździć, turbo benzyną od 1.700 do 6.400
a nawet i dużo wyżej w niektórych jednostkach. Taniej serwisowalny
diesel? dwumasy, dziwne pompowtryskiwacze czy common rail co w
turbobenzynie nie występuje? ;)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wymieniłem termostat
- Felgi
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
Najnowsze wątki
- 2025-12-26 Gdańsk => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-26 Kraków => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-12-26 Kraków => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem