-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader
01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "abn140" <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Date: Thu, 3 Sep 2020 14:14:00 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 13
Message-ID: <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<6171151161$20200903124351@squadack.com>
Injection-Date: Thu, 3 Sep 2020 12:14:07 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="895ff58e48d1e88cd11c713f89a0c936";
logging-data="16998";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/HiMO8kLH/OKst3qpLhTM3"
Cancel-Lock: sha1:oy15MIJgVV5ldTiyCOxVm8k3lqQ=
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684141
[ ukryj nagłówki ]> drodze masz falownik.
no jako nieinteresujacy sie zbytnio to jestem w szoku.
a nie jest tak - no jest przeca - ze falownik traci czesc energii podczas
pracy?
i wogole dlaczego tak?
moze jak wkladali lekko przerabiane silniki z innych zastosowan to prad
zmienny poczatkowo.
ale obecnie nie da sie zaprojektowac silnika elektrycznego na to co
bezposrednio idzie z baterii?
ktos to rozwinie?
gdzie tu fizyka nie pozwala?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.20 16:18 Myjk
- 03.09.20 16:30 J.F.
- 03.09.20 16:39 ToMasz
- 03.09.20 17:02 K
- 03.09.20 17:05 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 17:28 robot
- 03.09.20 17:37 robot
- 03.09.20 17:44 robot
- 03.09.20 18:00 ToMasz
- 03.09.20 18:14 K
- 03.09.20 18:25 ToMasz
- 03.09.20 18:25 Cavallino
- 03.09.20 18:26 Myjk
- 03.09.20 18:30 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.20 18:31 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=