  • Data: 2020-09-03 18:25:46
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Najwidoczniej z testowanych w w/w klipie da sie Tesle bo ma taki tryb,
    > cala reszta grozi uszkodzeniem silnika.
    nie wiem skąd sie urwałeś, ale Myjk należy do wąskiej grupy osób która
    ma pojazd ekektryczny, beterie słoneczne i wiele spraw w dupie. ma w
    dupie zdanie innych i czasami też, a czasami nie wynik obiliczeń
    kalkulatora. Więc jak chce pisze fajne ciekawe rzeczy (coraz rzadziej) a
    jak nie, to wygląda to tak, że cały świat musi się dostosować, kupić
    samochody ekektryczne i ładować je ze słońca. Więc od niego raczej się
    nic nie dowiesz chyba że jakieś święto w rodzinie będzie.

    Wracając do tematu. Sam się zastanów, skąd samochód elektryczny wie, że
    jedzie z górki albo jest holowany? jasne że może mieć przechyłomierz,
    ale po kija? skoro jest zdolny aby odzyskać energię przy hamowaniu
    podczas zjazdu z górki, to jest zdolny do tego samego podczas holowania.
    Tyle że producent może sobie nie życzyć takich numerów, szczególnie gdy
    większość aut sprzedaje w kraju, w którym trzeba ostrzegać że gorąca
    kawa parzy. Więc producent może odzysk energii, lub jazdę przy minimum
    zużycia przy holowaniu zablokować lub skutecznie utrudnić, dodatkowo
    dodając stosowne ostrzeżenie w instrukcji.

    Na ten moment, poruszane tu pojazdy elektryczne to ekskluzywne zabawki.
    Tak więc nie oczekuj że są jakieś normy dotyczące tych pojazdów ponad to
    czemu podlegają spalinowe auta. trwałość ogniw, utyzlizacja, zakup
    nowych, naprawa, uprawnienia... wolna amerykanka. jak zwykle prawo nie
    nadąża.

    ToMasz