  • 11. Data: 2009-01-02 22:22:43
    Temat: Re: Canon G5 lub coś innego?
    Od: "lux" <b...@a...de>

    też takiego szukałem ale zostałem przy Canonie S60 i lampą zewnętrzną na
    fotoceli. Efekty miodzio :)

    jes jescze jakis olek 350 czy jakos tak

    --
    ===
    lux

  • 12. Data: 2009-01-03 00:57:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjku2t$mua$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Obserwator Toruński <t...@g...com> wrote:

    > Oczywiście że G-5!
    >
    > To jest aparat niczym Lenin: wiecznie żywy!
    >
    > Bateryjkę mu się tylko wymieniło i cyka zdjęcia aż miło.
    > A zanikły w późniejszych modelach odchylany ekranik
    > nadal sobie cenię.

    E, w G6 jeszcze byl.

    TA

  • 13. Data: 2009-01-03 01:44:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjjh1d$m7j$2@news.task.gda.pl>,
    Olek <o...@u...eu> wrote:

    > oprócz bardziej "upchanej" matrycy warto?

    E, ja tak tylko teoretyzuje.
    Z tego co pisza na dpreview, to szybciej ostrzy, szybciej staruje.
    No i kilka drobiazgow: gripa ma, na przyklad.
    http://www.dpreview.com/reviews/canong6/
    A cena chyba teraz podobna.

    TA