  • Data: 2021-10-04 12:59:23
    Temat: Re: Celma
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 4 October 2021 at 12:54:00 UTC+2, J.F wrote:

    > A to takich nie pamietam.
    >
    > Naprawde takie byly, czy tylko na male prekosci ... bo mocne to chyba
    > byc nie moglo ?
    >
    > J.
    Bóg zadbał o nas, dając Chińczyka z milionem fabryk
    Bo gdyby nie C hinczyk to nadal byśmy te Celmy naprawioali, wymieniali wirniki,
    szczotki, wyłączniki a elektronarzędzia na aku oglądali jedynie w zagranicznych
    prospektach.

    Pamiętam , że kuzyn kazał mi kupic w sklepie zabawkowym wiertarke Celmy z udarem ( bo
    tam akurat była dostawa), aby z odległości trząść krzakami czarncyh porzeczek, jedną
    ręką, co by zaoszczędzić czasu na ręcznym zrywaniu.

    To były czasy

    Albo sie jechalo do Bielska do sklepu firmowego Celmy, aby kupic jakies przydatki do
    wirtarki