  • Data: 2022-09-15 11:37:41
    Temat: Re: Cena Kwh
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 września 2022 o 11:31:20 UTC+2 trybun napisał(a):

    > Co do cen prądu tym bardziej - grubo ponad rok za niego nie płacę.
    > Rozliczenie mam przed nosem, tylko że na nim ani wzmianki o cenie za sam
    > prąd.

    Ja też mam rozliczanie roczne - po co przepłacać za "opłatę handlową"
    (za rok płacę tyle, ile ktoś, kto ma rozliczanie miesięczne, za każdy miesiąc).

    Ale to rozliczenie masz jakieś wyjątkowo spartańskie, może w typie takiego,
    jakie mi ostatnio sąsiadka pokazywała za mieszkanie w Holandii - akurat była
    zadowolona, że takie proste.

    Z innogy/d. rwe/d. stoen dostawałem dokładne, z ceną energii osobno, z ceną
    dystrybucji osobno, z opłatami stałymi osobno, ze zmiennymi osobno,
    a jeśli w czasie okresu rozliczeniowego ceny się zmieniały, to było podane
    osobno dla okresu obowiązywania każdej ceny - a jeśli opłata zmienna
    to jeszcze albo odczyt albo szacowanie dla dnia zmiany ceny.

    Dlatego się dziwię - ale zobaczymy, co teraz przyśle e.on/d. innogy/d. rwe/d. stoen,
    być może oni też coś "uproszczą" - nawet coś mi się kojarzy, że się tak odgrażali...

    PS.: podatki - miałem na myśli PIT, a nie od nieruchomości, bo to koszta młodzieżowe
    jeśli cele mieszkaniowe,
    a garaż to taki duży nie jest.