eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeny klimatyzacji › Re: Ceny klimatyzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ppp-94-68-159-
    238.home.otenet.gr!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny klimatyzacji
    Date: Fri, 5 Jul 2019 22:47:40 +0300
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qfo9gq$jum$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5d172287$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d174b4b$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <14hic7nk501sj$.1j2map3152uhr.dlg@40tude.net>
    <5d178773$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d1b0237$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qff3a8$ank$2$Cav@news.chmurka.net>
    <e...@4...com>
    <qffio6$has$1$Cav@news.chmurka.net> <qfo7fb$kta$1@dont-email.me>
    <qfo812$jai$1$Cav@news.chmurka.net> <qfo91t$u4f$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: ppp-94-68-159-238.home.otenet.gr
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 5 Jul 2019 19:47:38 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="ppp-94-68-159-238.home.otenet.gr:94.68.159.238";
    logging-data="20438";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.2
    In-Reply-To: <qfo91t$u4f$1@dont-email.me>
    X-Antivirus: Avast (VPS 190705-4, 05.07.2019), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659703
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05-07-2019 o 21:39, Mateusz Bogusz pisze:
    >> Tak.
    >> Ale właśnie takie głupie tłumaczenie usłyszałem w serwisie Renault, że
    >> temperatura na wylocie jest to tylko ileś tam stopni poniżej
    >> temperatury otoczenia i że to jest prawidłowe.
    >
    > Komputer mierzy co najmniej dwie temperatury, wewnętrzną i zewnętrzną.
    > Dodatkowo ma czujnik piroelektryczny który mierzy natężenie słońca (żeby
    > reagować nadmuchem) i albo w starszych ma mapę temperatura
    > zewnętrzna-temperatura wewnętrzna albo w nowych dodatkowy czujnik
    > wewnątrz kanału - w obu przypadkach po to aby komputer "wiedział" jaką
    > temperaturą nawiewa. Sprężarka działa albo nie działa. Komputer ją
    > włącza i wyłącza tak aby temperatura nawiewu nie była niższa niż
    > założona - taki elektroniczny termostat.

    Tu (czyli w Dacii) był problem odwrotny - klima nie była w stanie
    uzyskać odpowiedniej temperatury na nawiewie.
    Owszem - na 4 biegu dmuchawy może i tak, ale i tak było to za mało w
    stosunku do potrzeb, a wyło wtedy tak, że łeb urywało.

    >
    > Podsumowując, jeżeli producent tak założył (i klima sprawna), to czy na
    > zewnątrz będzie +20 czy +35, to mniej jak np. +15 z klimy nie poleci.

    Jak nie poleci, jak Ci tłumaczę, że leciało koło 20 i serwis twierdził
    że tak ma być.
    Założyli mi nawet kontrolę pracy klimatyzacji - dzięki niej okazało się
    że na 1 biegu dmuchawy ona więcej nie działa niż działa, stąd te wysokie
    temperatury na nawiewie - przez większość czasu leciało powietrze nie
    chłodzone.
    Po prostu parownik był za mały w stosunku do gabarytów wewn. auta i nie
    wydalał - albo zamarzał, albo nic nie chłodziło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: