  • 31. Data: 2019-06-30 13:27:35
    Temat: Re: Ceny klimatyzacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 13:23:06 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Skoro jest obowiązek podania to podał.
    > A parafrazując pewnego znanego na grupach policmajstra
    > nie ma obowiązku podawania swojego numeru. :-)

    No wlasnie czy nie ma obowiazku - moze tym razem w ustawie jest
    stosowna kara.

    I przypomnij sobie sprzedawcow oleju opalowego - ich szybko urzad
    skarbowy wyleczyl.

    J.

  • 32. Data: 2019-06-30 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie, do 100 g, powyżej bodajże 30 zł za kolejne 100g

    Ok, i tak taniej niz płaciłem ostatnio.
    Niemniej ceny tego czynnika to jakis absurd - kto widział 150% marzy....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 33. Data: 2019-06-30 15:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Skoro jest obowiązek podania to podał.
    > A parafrazując pewnego znanego na grupach policmajstra
    > nie ma obowiązku podawania swojego numeru. :-)

    ROTFL
    W sumie racja - Robert mowił ze jak ustawa kaze podac to trzeba podac.
    Dopiero jak ustawa mowi ze trzeba podac prawdziwy to trzeba podac
    prawdziwy :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 34. Data: 2019-06-30 21:41:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-30 o 13:27, J.F. pisze:

    > No wlasnie czy nie ma obowiazku - moze tym razem w ustawie jest
    > stosowna kara.

    Nie pisz "może jest" tylko sprawdź czy jest.
    I czy aby na pewno jest też za podanie cudzego certyfikatu.

    > I przypomnij sobie sprzedawcow oleju opalowego - ich szybko urzad
    > skarbowy wyleczyl.

    Kilkanaście lat to jest dla ciebie szybko?

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2019-06-30 23:21:55
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > To pytanie już nieaktualne, sprawdziłem na www. Układ jednego auta to
    > 570gram drugiego 680. Pytanie aktualne to jakie ubytki muszą być aby klima
    > wcale nie chłodziła.

    Powyżej 80% (ubytku)

  • 36. Data: 2019-07-01 06:47:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-06-2019 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ok, i tak taniej niz płaciłem ostatnio.
    > Niemniej ceny tego czynnika to jakis absurd - kto widział 150% marzy....

    Olej w ASO kiedyś wymieniałeś?
    Albo filtry?

  • 37. Data: 2019-07-01 08:36:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 czerwca 2019 10:34:17 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Konkretnie chodzi  tylko o ceny uzupełnienia czynnika. W jednym
    > warsztacie mechanik liczy sobie 40zł za 100gram czynnika i 30zł za
    > "robociznę", drugi warsztat to sztywna cena - 150zł za całość bez
    > względu na ilość uzupełnianego czynnika. Co wyjdzie taniej? W obydwu
    > autach niewielkie silniki, klimy nadal chłodzą tylko mniej wydajnie, tak
    > że wygląda na to że ubytki czynnika mogą być niewielkie. I może ktoś wie
    > ile czynnika zawiera układ klimatyzacji w aucie z silnikiem 1.6?

    https://www.norauto.pl/p/napenienie-ukadu-klimatyzac
    ji-czynnikiem-r134a-do-800gram--F1804.html?CatalogID
    =1&CatalogCategoryName=1
    https://www.norauto.pl/p/napenienie-ukadu-klimatyzac
    ji-r134a-dotyczy-do-400gram-czynnika--F1814.html?Cat
    alogID=1&CatalogCategoryName=1
    https://www.norauto.pl/p/przeglad-ukadu-klimatyzacji
    -z-wymiana-czynnika-r134a-F1807.html?CatalogID=1&Cat
    alogCategoryName=1

  • 38. Data: 2019-07-01 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Olej w ASO kiedyś wymieniałeś?
    > Albo filtry?

    No własnie nie :))))
    No przepraszam, raz na Wichrowej zrobiłem przeglad płatny bo był
    warunkiem utrzymania gwarancji.
    1000zł za przeglad... cóż... Jeżeli rzeczywiście wymienili filtr paliwa
    to powiedzmy ze przycieli o 100% w stosunku do normalnej ceny :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 39. Data: 2019-07-01 20:58:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-30 o 11:09, J.F. pisze:

    > No to dzis, jak na dworze 35 stopni, to 16 w nawiewie uzasadnione :-)

    Zmierzyłem. Termometr samochodowy pokazywał na zewnątrz 33-35C.
    Z nawiewu leciało 11-12C - ustawione na minimum niebieskiego - opisane
    jako 18C -
    nadmuch na 2 stopniu. Mierzone na wylocie z pulpitu, więc w sumie
    przechodziło przez nagrzane mocno plastiki.
    Owszem ja czuję, że leci zimne, ale po 30 minutach jazdy miejskiej i
    dmuchaniu bezośrednio w strefę przebywania i tak nie ma komfortu
    w samochodzie, filtr kabinowy wymieniany tuż przed koncem 2018.
    Kiedyś jak ustawiłem nawiew na nogi, to nie dało się wysiedzieć po 5
    minutach dmuchania tam, a teraz jak dmucham w nogi, to nie ma
    dokuczliwego zimna.
    Samochód ma 10 lat - w sumie nic nie robiłem w klimatyzacji - jakieś
    trzy lata temu
    zrobiłem ozonowanie, ale tylko dlatego, że była jakaś promocja a nie
    dlatego, że
    coś się zalęgło.

  • 40. Data: 2019-07-02 09:02:53
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 30.06.2019 o 23:21, Jarek pisze:

    > Powyżej 80% (ubytku)

    To pewne? Tzn - książkowa wiedza czy doświadczenia własne?