  • Data: 2019-07-16 21:31:59
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Klima kilkadziesiąt zł + czynnik, wymiana opon z grouponem jakieś 60
    > zł. Za lenistwo i korzystanie z najbliższego punktu widać płaci się
    > dodatkowo.

    To bardziej przyzwyczajenie jazdy w to samo miejsce, rowniez dlatego ze
    jeszcze niedawno ceny były bardzo ok.
    2 lata temu płaciłem za uzupełnienie klimy 100 albo 150zł.
    To samo z oponami - kilka lat temu wymieniałem opony po 12zł za sztuke,
    potem po 50zł za komplet. Potem 80 brutto. Ale zaproponowane 100zł netto
    to juz drogo i nastepnym razem poszukam czegoś tanszego przy czym 60zł
    jest juz pewnie nieosiagalne po ja najczesciej opony typu C.
    Ale moze jakis grupon bez obostrzen sie trafi.

    To samo jest z czesciami - przykładowo dzis dostałem info ze cena
    wymienionch czesci to 160zł. Ok, nie majatek ale wchodze na allegro a tu
    to samo kosztuje 80zł. Czasami mozna zamowic i poczekac, czasami czas
    wazniejszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"