  • Data: 2019-07-21 15:28:36
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-07-2019 o 15:10, cef pisze:

    > Ale też nie traktuj każdej oferty nieco droższej
    > jako oszustwo.

    Nie traktuję - ale 90% ceny z sufitu, to nie jest "nieco".

    > Ale nie przypinaj tej łatki każdemu nieco droższemu oferentowi.

    Proszę cytat, gdzie to zrobiłem?

    > Cała masa oszustów?
    > Jest ich tyle samo co tych do bólu uczciwych.

    Nie sądzę - większość wylicza ceny tak jakbyście chcieli - czyli bez
    związku z prawdziwymi kosztami.
    Może niw motoryzacji, ale tak ogólnie.

    Kup śrubkę w Castoramie, albo udowodnij mi, że jej cena jest jakkolwiek
    związana z rzeczywistym kosztem jej sprzedaży.

    > Jeśli każdą droższą ofertę traktujesz jak oszustwo,

    Nie łżyj tak bezczelnie, skoro nie raz i nie dwa pisałem coś dokładnie
    odwrotnego.

    Względnie jak nie rozumiesz co to są koszty, to zakończ tą dyskusję.
    Albo udaj się do księgowej po wyjaśnienia - ona Ci wyliczy realny koszt
    każdego produktu/usługi, którą świadczysz.
    Nie będziesz musiał posługiwać się kapeluszem przy wycenach.

    > Ale spotkanie niezorientowanego z ceną z kosmosu, to nie jest
    > przypadek standardowy na rynku.

    Jest.

    > Poza tym niezorientowany nie ma najmniejszej szansy
    > nawet ocenić czy zapłacił dużo, bo taka wybrał ofertę

    ????
    Co to za bzdury?
    przecież mówimy o tym, że właśnie to o niczym nie świadczy, że ją
    wybrał, tylko to, czy zrobił to świadomie.

    > Oszustów nie jest cała masa a tylko akceptowalny statystyczny procent na
    > rynku.

    Może akceptowalny dla innych oszustów, stosujących te same metody wyceny.

    > Rozumiem, że masz żal, bo parę razy przepłaciłeś,

    Nie - mam żal że się mnie próbuje oszukiwać.
    Nieważne z jakich powodów - indolencji wyceniającego, który nie ma
    zielonego pojęcia jak to zrobić, więc rzuca kwotą z sufitu, czy celowego
    działania które opisałeś (doliczę sobie 900% do realnej ceny nie
    informując o tym klienta).