  • Data: 2019-07-21 15:26:07
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 14:48:08 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Nic nie wymieniam, nic nie naprawiam - moja branża to IT :-)
    > Ale analogię widzę sporą. Można napisać program bez projektu, testów,
    > dokumentacji i zaoferować 5x mniej niż z powyższym. Klient powie, że ten z
    > testerami to oszust - przecież program robi to samo, ale czy na pewno?

    Ale branza mniej wymierna.

    Przy wymianie opon wszyscy wiedza, ze cena ok 80, za 60 trudno
    znalezc, 100 to drogo, a 200 to juz oszust :-)

    I jakby mial na bramie wyraznie napisane 200, to by chyba nie musial
    tej bramy otwierac :-)

    A co wiecej - wszyscy sie spodziewaja w miare typowego wykonania
    uslugi, i co tu ma byc lepiej czy gorzej - ze masz jednego
    "umyslowego" od dokrecania srub ?
    On az takich kosztow nie generuje.

    I gdzies tam tylko ASO mozna postawic dla przykladu, bo u nich jakos
    drogo, a niektorzy klienci nie omijaja, nawet jak nie musza ...

    J.