  • Data: 2014-04-05 14:29:10
    Temat: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-03 13:14, Yogi(n) pisze:
    > Nie mam żadnego doświadczenia w tej kwestii, a trzeba podjąc
    > racjonalną decyzję. Żonie wbiło się (walnęło) coś w chłodnicę, co
    > wywaliło dziurkę. Nowa kosztuje ponad 1000 zł, używka na allegro
    > 100-250 (i więcej). Znalazłem zamiennik za 230 zł, niestety firmy,
    > której nazwa nic mi nie mówi. Naprawa (lutowanie) ew. klejenie, to
    > wedle informacji telefonicznej 80 - 150 zł.
    > Oryginał odpada ze względu na koszt, używka może być w takim samym
    > stanie jak uszkodzona, dlatego najrozsądniejszym wyborem jest naprawa
    > uszkodzonej lub zamiennik (różnica w kosztach rzędu stówki nie ma
> [...]

    Zamiennik. Oryginał sypie się tak samo więc po co przepłacać (W Alfie
    156 po 8 latach żeberka poodpadały i spadła efektywność chłodzenia, a w
    Avensis T25 po 8 latach przegniła i płyn puściła w glebę - więc z mojego
    doświadczenia Alfa 156 jest dużo solidniejsza pod tym względem bo
    bezpieczniejsza dla silnika niż Toyota).

    Irokez