    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chyba dlatego ON jest obecnie droższy od benzyny
    Date: Fri, 13 Jan 2023 06:59:44 +0100

    On Thu, 12 Jan 2023 10:12:49 +0100, T. wrote:

    > Przy okazji OT - anegdota. Swego czasu, gdzieś tak w latach 1994-5
    > robiłem raport o kserokopiarkach. W GUS były statystyki - w
    > importowanych kilogramach tych urządzeń :-)

    Co moze nawet nie takie glupie, bo im szybsze urządzenie tym wiecej
    waży :-)

    Ale procesory, pamieci - oni tez chcieli w kg.

    Oni sie moze troche odzwyczaili, to z kolei w marketach pojawily sie
    kasy automatyczne i musza znac wagę kazdego towaru - kubka, talerza,
    butow, sluchawek ...

    > Z kolei Izba Celna (czy jak to się tam nazywało) miała kłopoty z
    > klasyfikacją skanerów i aparatów cyfrowych - nie nadążali za życiem.

    Teraz stosują jakies unijne czy miedzynarodowe kody - to moze szybciej
    nadążają.

    Kiedys przewozilem pamieci do komputerow - sim/dimm, to tez byl
    klopot. Za kazdym razem celnicy zmieniali kod.
    Bo sa tych katalogach "uklady scalone/pamieci", są "czesci do
    komputerow", sa "mikromoduły".
    No i oczywiscie ile kg ja tego przewożę.

    Tak, ale to zalatwili inaczej.

    J.