  • 11. Data: 2014-10-16 22:59:11
    Temat: Re: Cichy kask
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-16, ARO <a...@p...pl> wrote:

    > Też tak myślałem dopóki nie sprawiłem sobie V-Stroma.

    No i?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-10-16 23:15:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-10-16 22:59, AZ pisze:

    > No i?

    I ujrzal swiatlosc na koncu tunelu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 13. Data: 2014-10-17 07:38:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-16 22:00, Kuczu pisze:

    > Wystarczy ze Ty pierdolisz jak potluczony w tym temacie.

    Widzę, że długo nie trzeba było czekać na słomę z butów wyłażącą.

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-10-17 07:58:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-10-17 07:38, Marcin N pisze:

    > Widzę, że długo nie trzeba było czekać na słomę z butów wyłażącą.

    Jesli Twoja sloma juz podgnila to Ci chetnie wysle troche swojej. Gratis.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 15. Data: 2014-10-17 17:47:58
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 17 października 2014 07:38:36 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Widzę, że długo nie trzeba było czekać na słomę z butów wyłażącą.

    Skoro to widzisz tak wyraźnie to zapewne zająłeś odpowiednią pozycję.
    Z twarzą blisko gleby.

    KJ

  • 16. Data: 2014-10-17 20:10:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-10-15 10:22, Krwawy Misio pisze:
    > Jako ze przyszedł juz czas na nowy kask mam takie pytanko: który kask do
    > 2,5 tys wybrac aby był jak najcichszy? Mam juz dosyc kasków któree
    > generują szum na poziomie odrzutowca....

    Powiem tak w zadnym kasku nie jest cicho - chcesz miec cicho kup se
    skode octavie.
    Jezdze w Schuberth S2 (86dB przy 100km/h) jednym z najcichszych kasków
    na rynku i nie wyobrażam sobie jeżdzenia bez zatyczek, no chyba, ze
    za jazde motocyklem przyjmujemy "trase" <10km.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 17. Data: 2014-10-23 22:38:34
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

[...]

    do cichej jazdy w dwusladzie mam citroena na hydraulice, do rajdowej mam
    205GTI, do lansu Bosmala a do zapierdalania jest gsx-r.
    wiec skoda octavia odpada. pytałem TYLKO o kaski:)
    rozwazam shoei. podobno jedne z cichszych. ciezko jednak o opinie ludzi
    ktorzy mają PORÓWANIE do innych kasków.
    pozdro

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 18. Data: 2014-10-24 08:31:04
    Od: Gustaw K <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 22:48:56 UTC+2 użytkownik Krwawy Misio napisał:
> [...]
    >

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Ja mam od 4 lat SHOEI RAID 2, w porównianiu do Nolanów jest i cichszy i lżejszy. Tego
    modelu nie ma już w sprzedaży ale polecam nowsze.

    Jednak na miasto wolałbym Nolana N43E AIR, szczękowiec.

  • 19. Data: 2014-10-27 08:54:25
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-10-23 22:38, Krwawy Misio pisze:

    > do cichej jazdy w dwusladzie mam citroena na hydraulice, do rajdowej mam
    > 205GTI,
    o zesz, 205GTI prawdziwe? na trojkatnym wahaczu? jak rany jak zes to
    uchowal - tozto korodowalo od samego patrzenia ..

    > wiec skoda octavia odpada. pytałem TYLKO o kaski:)
    z ta skoda to taki ten no.. zart :)

    > rozwazam shoei. podobno jedne z cichszych. ciezko jednak o opinie ludzi
    > ktorzy mają PORÓWANIE do innych kasków.
    Jezeli Cie to zadowoli jezdzilem >10kkm w:
    S2,XR-1000,EXO-1000E11,FM,LZ6 a w testowych paru innych
    i nadal twierdze - chcesz cicho = zatyczki.
    poza tym tu nawet nie chodzi o poziom halasu tylko o jego stale
    natezenie a to zajebiscie uposledza sluch.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 20. Data: 2014-11-12 22:20:10
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    205 GTI prawdziwe. uchowało sie w cieplutkim garażu. jestem drugim
    włascicielem. troche go upalałem rajdowo ale czas sie opamietac i zabytka
    odstawic.
    chyba masz racje co do zatyczek. teraz testuję zatyczki 3M(dokładne
    oznaczenie jest mi nieznane). doskonale sie sprawdzają ale trzeba ich w
    ciągu sezonu cała paczkę(250 par) na osobę.