  • Data: 2023-04-24 00:04:01
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > No ba. Nie żeby to się zmieniło, zwłaszcza w przypadku pecetów, gdzie
    > jest wiele różnych emulatorów terminali, i wiele z nich można dodatkowo
    > różnie ustawiać.

    To był przypadek Apple, czyli beznadziejny. Był jeden terminal, którego
    nie dało się ustawić, bo już we fabryce został ustawiny najlepiej, jak
    się dało. Oni tam zawsze wiedzą najlepiej.

    > Ale konsola też była w USA? Inną sprawą było to, że lagi to nie była
    > tylko nasza specjalność.

    Wszystko było w USA. Stamtąd dostałem mail. Trzeba pamiętać, że na początku
    lat '90 nie było nawet WWW. Dzisiaj każdy by uznał, że "nie było internetu".
    Ale był. W Ameryce to nawet prężnie się rozwijał -- ludzie słali maile.
    Tyle że nikt nie myślał o tym, by komputer na biurku miał jakieś TCP/IP,
    czy inną sieć. Do tego interneta ludzie dostawali się po lini szeregowej.
    Coś jakby telefon, ale przeważnie nie dzwoniony.

    Jarek

    --
    A taki był ładny, amerykański.