  • Data: 2023-04-28 17:43:41
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > No ale ciekaw jestem, jakby to w innych krajach wyszlo.
    >
    > Fakt - widzialem w latach 80-tych scenke w DDR, jak ktos (Polak
    > zreszta) wsiadl do tramwaju przez srodkowe drzwi, motorniczy to
    > zauważyl, wysiadl, poszedl i powiedzial, ze osoba która wsiadla
    > musi wyjsc. Bo wsiada sie przez przednie drzwi.
    >
    > Kiedys to moze bylo uzasadnione, gdy przy przednich konduktor
    > kasowal za bilety, ale oni juz mieli normalnie - kasowniki
    > i bilety w kiosku.

    Może zależeć naswet od miasta. W Warszawie krzyczeli, że przednie
    drzwi sa tylko do wychodzenia. Konduktor miał taki fajny wysoki
    stołek w środku tramwaju czy autobusu. Jak juz konduktorów nie
    było, stołki jeszcze długo zostały.

    Jarek

    --
    Niebieskie tramwaje po szynach mkną | Są w całej Polsce od gór aż do morza
    Wrocławskie tramwaje | Jako te chabry pośród łanów zboża