  • 1. Data: 2010-03-11 12:52:15
    Temat: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    tak z czystej ciekawości pytam, co Was bardziej irytuje (chociaż moim
    zdaniem nie powinno) Ja zwykle nie zwalniam a tylko omijam co może z
    tyłu wyglądać na kierowcę po kielichu czasami jednak zwalniam prawie do
    zera gdy nie znam drogi i nie wiem co mnie tam czeka. Spotkałem się z
    różnymi reakcjami włącznie z taką, że kilka km za drogą usianą dziurami
    zatrzymała mnie policja gdyż ktoś poinformował, że jedzie prawdopodobnie
    pijany kierowca. Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a mandatu za
    omijanie dziur wystawić nie można :)

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-03-11 13:07:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

> [...]
    > zatrzymała mnie policja gdyż ktoś poinformował, że jedzie prawdopodobnie
    > pijany kierowca. Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a mandatu za

    Kup sobie auto na które Cię stać.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-11 13:19:39
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Kup sobie auto na które Cię stać.

    A co ma piernik do wiatraka?

    Jak będzie miał auto na które go stać to będzie jeździł po dziurach?

  • 4. Data: 2010-03-11 13:22:30
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:
> [...]
    > prawdopodobnie pijany kierowca. Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a
    > mandatu za omijanie dziur wystawić nie można :)

    Nie wiem czy jest lepsze, ale ja zawsze staram się ominąc dziurę. Nawet kosztem
    bardzo mocnego wyhamowania przed dziurą, jeśli z przeciwka jadą samochody i nie
    mam szans jej ominąć jadąc jednostajna prędkością.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 5. Data: 2010-03-11 13:32:22
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Ja zwykle nie zwalniam a tylko omijam

    Też staram się tak robić ponieważ nie widzę powodu płacenia choćby
    symbolicznej złotówki za naprawę przedwcześnie uszkodzonego zawieszenia
    (a dokładniej za niedbalstwo ze strony zarządcy drogi) z mojej kieszeni
    i mi powiewa, jeśli ktoś zadzwoni na 997. Jeśli już muszę wjechać w
    dziurę, to staram się nie robić tego na ugiętych amortyzatorach (kończę
    hamowanie przed wjechaniem) a w ekstremalnych przypadkach (wyrwa aż po
    felgę) wrzucam luz.

  • 6. Data: 2010-03-11 13:35:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 12:52:15 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a mandatu za
    > omijanie dziur wystawić nie można :)

    Można, z tym że zarządcy drogi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-03-11 13:38:56
    Od: fv <f...@c...com>

    Michał wrote:
    > hamowanie przed wjechaniem) a w ekstremalnych przypadkach (wyrwa aż po
    > felgę) wrzucam luz.

    Z ciekawości zapytam: w jakim celu ten luz?

    --
    fv

  • 8. Data: 2010-03-11 13:39:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja zazwyczaj nie robie nic - jade dalej lekko zwalniajac ale nie walac po
    heblach. zawieszenie i tak dostanie i tak - po prosty szybciej je bede
    wymienial, a gdy robi sie to samemu to nie bolio to tak

  • 9. Data: 2010-03-11 13:45:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie policja gdyż ktoś poinformował, że jedzie prawdopodobnie pijany
    > kierowca. Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a mandatu za omijanie dziur

    Ja wybieram omijanie, a najlepiej branie między kołami. Ciągłe hamowawanie
    jest irytujące i niebezpieczne. Nigdy by nie dojechał.
    neelix

  • 10. Data: 2010-03-11 13:59:36
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze: