  • 71. Data: 2010-03-13 21:05:09
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 11 Mar, 12:52, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
    > witajcie
    > tak z czystej ciekawości pytam, co Was bardziej irytuje (chociaż moim
    > zdaniem nie powinno) Ja zwykle nie zwalniam a tylko omijam co może z
    > tyłu wyglądać na kierowcę po kielichu czasami jednak zwalniam prawie do
    > zera gdy nie znam drogi i nie wiem co mnie tam czeka.

    Masz dylematy. We Wrocławiu takich dylematów nie mamy. Bo jak byśmy
    nie kombinowali, omijając jedną wyrwę, wjeżdżamy w dwie następne.

    JK

  • 72. Data: 2010-03-14 12:41:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jaki przepis zabrania Ci zrobić miejsce włączającemu się do ruchu jeśli
    > masz taką możliwość?

    O utrudnianiu ruchu, stwarzaniu zagrożenia. I poczytaj o włączaniu się do
    ruchu.
    neelix

  • 73. Data: 2010-03-14 12:44:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Nienienie.
    > Jeśli zjedziesz na lewy pas, bo taką po prostu będziesz miał chęć, to
    > wszystko OK.
    > Jeśli zrobisz to, by komuś pomóc włączyć się do ruchu(*) - toś bandyta.
    > ;-)

    Kalekom(umysłowym) włączającym się do ruchu trzeba pomóc! Teraz tylko
    pytanie kto jest tą kaleką. Czy czasem nie ten na siłę pomagający, bo
    włączający się zasady powinien znać i jemu pomagać nie trzeba.
    neelix

  • 74. Data: 2010-03-14 16:12:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > O utrudnianiu ruchu, stwarzaniu zagrożenia. I poczytaj o włączaniu się
    > do ruchu.

    Piłeś?

    --
    cokolwiek

  • 75. Data: 2010-03-15 02:31:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Kalekom(umysłowym) włączającym się do ruchu trzeba pomóc! Teraz tylko
    > pytanie kto jest tą kaleką. Czy czasem nie ten na siłę pomagający, bo
    > włączający się zasady powinien znać i jemu pomagać nie trzeba.

    Kaleki umysłowe jadą przyspawane do swojego pasa i bronią go jak
    niepodległości, chociaż mogłyby ułatwić komuś jazdę.

    --
    cokolwiek

  • 76. Data: 2010-03-15 19:04:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Piłeś?

    I jak odpowiem to napiszesz "nie jedz" (nie nie niejedź)? :-)
    neelix

  • 77. Data: 2010-03-15 19:05:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Kaleki umysłowe jadą przyspawane do swojego pasa i bronią go jak
    > niepodległości, chociaż mogłyby ułatwić komuś jazdę.

    Masz na to jakiś przepis czy śsiesz z brudnego palca?

    neelix