  • Data: 2021-05-17 22:30:23
    Temat: Re: Co kupić (małe, miejskie, (prawie?) nowe ?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-05-2021 o 18:35, T. pisze:

    > Ale chyba tu nie chodzi o porównywanie wielkości,

    Czytaj cytaty: "małe w środku" - jak najbardziej chodzi o porównywanie
    wielkości.
    A wygoda wsiadania, to jest w ogóle poza dyskusją - Kona jest wyższa o
    10 cm i stosownie wyżej ma też fotele.

    bo jeszcze większa
    > jest furgonetka :-)
    > Na razie dyskusja była o wygodzie wsiadania. W mieście im mniejsze auto,
    > tym łatwiej zaparkować. Kona jest ciekawym autem, ale do 80 tys. można
    > kupić tylko z silnikiem 1.0 GDI

    Google mówi o 1.0 t-gdi, czyli z turbiną.

    > - to jest bez turbiny (zaleta),

    Nie - to potężna wada.

    > ale
    > więcej pali od aut z turbiną. Przy niskich przebiegach silnik wolnossący
    > nie ma żadnych zalet.

    Przy dużych tym bardziej nie, nie w takiej pojemności.