  • 1. Data: 2009-01-02 08:07:31
    Temat: Re: Co to za urządzenie? JUŻ WIEM
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > http://www.vitis.prv.pl/del/do_migomatu.jpg

    Witam

    Okazało się, że jest to ogrzewacz gazu :-)

    Rozebrałem toto i w środku jest spirala grzejna w koralikach ceramicznych
    taka jak w kuchenkach elektrycznych, tylko wiadomo, że mniejsza.

    No więc zakłada się toto na reduktor - jest tam taka dłuższa rurka
    doprowadzająca gaz.

    Tylko myślę sobie, że to musi być nieekonomiczne grzanie, bo grzałka w innym
    miejscu jak ogrzewanie a ciepło marnuje się na korpusie, ale nieważe i tak
    nie będę używał, no chyba, żeby były 2 kilometry spoiny do położenia :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-01-02 09:58:37
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

> [...]
    > nie będę używał, no chyba, żeby były 2 kilometry spoiny do położenia :-)

    z tego co slyszalem to jest wstanie zamarznac tylko wtedy kiedy zawor do
    butli jest od gasnicy...

    rf

  • 3. Data: 2009-01-02 16:09:55
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Agent 0700 wrote:

> [...]
    > nie będę używał, no chyba, żeby były 2 kilometry spoiny do położenia :-)

    Jak duze cisnienie gazu albo po prostu zimno jest, to potrafi przymrozic
    reduktor. Swoja droga smieszny wynalazek - w zyciu bym nie zgadl do
    czego to jest patrzac na zdjecie.

    --
    Jerry1111