  • 1. Data: 2009-01-02 08:09:57
    Temat: Re: Jak zasilić taki silnik? RUSZYŁ
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    >>> http://www.allegro.pl/item510772763_regulator_pradu_
    silnik_prostownik_spawarka_tanio.html

    Taki mam, ale okazało się, że silnik na zmienne nie działa :-(

    Potrzebuję więc regulatora prądu stałego.

    > Dodam jeszcze że tworząc nowy zasilacz do podajnika pamietać trzeba będzie
    > hamulcu, choć przekładnia ślimakowa może mieć wystarczająco duże opory by
    > natychmiast po puszczeniu przycisku podawanie drutu ustało.

    Wiem o tym, ale zobaczę jak wyjdzie, potem będę się martwił jak okaże się
    źle.

  • 2. Data: 2009-01-02 08:51:20
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    silnik_prostownik_spawarka_tanio.html

    > Taki mam, ale okazało się, że silnik na zmienne nie działa :-(
    >
    > Potrzebuję więc regulatora prądu stałego.

    Możesz sklecić jakiegos PWMa na 555 + tranzystor polowy jako element
    wykonawczy.

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-01-02 09:14:00
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Możesz sklecić jakiegos PWMa na 555 + tranzystor polowy jako element
    > wykonawczy.

    Nie znam się za bardzo na elektronice, kupię gotowy regulator.