  • Data: 2022-05-15 10:10:04
    Temat: Re: Co w telewizorze piszczy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 maja 2022 o 09:28:10 UTC+2 JDX napisał(a):
    > On 14.05.2022 23:13, Dawid Rutkowski wrote:
    > [...]
    > Smark TV trochę słabo nadaje się do jutuba, bo jutub napierdziela wtedy
    > w oglądającego reklamami, co na komputerze z zainstalowanym Adblockiem
    > itp. nie ma miejsca. A softu typu Adblock na TV chyba niema (tzn. być
    > może jest na Android TV, nie wiem). Z drugiej strony TV jest zazwyczaj
    > większy niż monitor komputera. Na szczęście jest jeszcze Netflix i
    > jakieś tam inne płatne serwisy z filmami i serialami.

    Do youtube'a też możesz dopłacić i będzie bez reklam.
    Byle tylko smarkTV miał soft co to obsłuży.

    Ale racja, tak mało używam, że wyparłem te reklamy.
    Echh, człowiek już zaczyna żyć przeszłością ;>
    Jak mi pierwszy raz film przerwali reklamą - o wiele głośniejszą - to tablet był w
    niebezpieczeństwie.
    A to było chyba "shine on you crazy diamond"!
    "Zwykłe" teledyski są na szczęście za krótkie na reklamy w trakcie.

    Jutubowego adblocka nie używam, bo praktycznie tylko muzykę przez bluetooth na wieży
    z tabletu puszczam, a na tablecie apka działa o wiele lepiej niż jutub w
    przeglądarce.
    A wątpię, by gugiel wpuścił co sklepu play jutubową apkę co pomija reklamy... Ale
    może gdzieś w necie jest APK do ściągnięcia?
    Ciekawe, czy guglowa apka jutubowa jest open-source...

    > BTW. Napisałeś, że nie wydajesz kasy na tak bezużyteczne rzeczy jak TV.
    > No właśnie wydajesz, tracąc czas na zajmowanie się jakimś gruzem,
    > zamiast np. wykosić trawę wokół domu. :-D

    Hehe, ja tu się uczę ;>
    Nie będzie szajsung pluł nam w twsrz!
    No i naprawdę podejrzewałbyś mnie o wydanie kasy na coś takiego jak dom? ;>
    Oczywiście bywają takie sytuacje w życiu, że optymalizuje się ważniejsze kwestie - i
    np. jakiś telewizor w mieszkaniu trzeba mieć (monitor od komputera raczej nie, bo
    wróci problem z czasów spectrum, czyli "czy włączasz komputer czy też oglądasz z
    rodziną kolejne wcielenie Izaury" - to z Bajtka ;), bo sam nie mieszkasz...
    Ale w moim tylko z wystawki ;>
    Wiele lat mieliśmy kineskopowy daewoo 14", co to jeszcze mama po okazyjnej cenie
    kupiła, gdy pracowała w FSO w latach 90-tych.
    Chyba jeszcze stoi w komórce i działałby.
    Teraz jest płaski 26" po siostrze, co se do nowej chałupy kupiła jakiegoś wielgasa.
    Może mieć już z 15 lat, pilot na pół martwy, ale to, co trzeba, na szczęście działa
    (source i mute), a guziki do zmiany kanału, głośności i włączania są na telewizorze,
    więc przynajmniej się ruszą ;>

    No właśnie, my tu o rozrywkach, a miała być nauka.
    Wie ktoś, co może w tym sterowniku podświetlenia piszczeć-burczeć?