  • Data: 2020-07-03 17:20:20
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2020 o 21:38, Jary pisze:
    > Coś piszesz od rzeczy :)

    Niezupelnie. Problem polegal na tym (z tego co wyczytalem w necie i
    changelogu do kernela), ze touchpad po wybudzeniu generowal bardzo duza
    ilosc przerwan i CPU zamiast schodzic do minimalnej czestotliwosci, to
    dzialal na maksymalnej, mimo, ze nie byl obciazony.
    Obecnie, jak jest naprawione, to laptop w idle(po kilku minutach) moze
    zejsc nawet do 4-5 W poboru energii, a normalnie, ciagnie ok 8-10W.
    Przed naprawa tego i po wybudzeniu laptopa, laptop ciagnal ok 40-50W (z
    tego co pamietam) bez obciazenia. Sprawdzałem to kilkukrotnie przez ok
    godzine i pobor pradu nie zmniejszal sie.

    Biorac pod uwage, ze laptop chodzi prawie caly dzien, wiec po miesiacu
    mogloby sie troche skumulowac tych W. Pomijam juz kwestie tego, ze
    wiatrak wyl caly czas, a teraz, jesli go nie obciaze czyms konkretnym,
    to wiatraki nie wlaczaja sie.