  • Data: 2020-07-07 08:54:34
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 06-Jul-20 23:40, heby wrote:

    > Swoją drogą co w niej robisz że wymagasz mocy obliczeniowych dużej skali
    > i wymagasz większego chłodzenia?
    >
    > Ja właśnie swoją "serwerownię" rozdrabniam na masę małych r-pi.

    Warto też rozważyć TV-Boxy z s905/s912 przeflaszowane do Armbiana.

    Jak się trafi na wyprzedaż to poniżej 20$ można kupić maszynkę z 2GB
    RAM, 16GB flasha, mniej lub bardzie estetyczną plastikową obudową i
    zasilaczem. Są też takie z USB3 tak więc spokojnie można podłączyć
    zewnętrzne (duże) nośniki.

    Po zainstalowaniu na tym dockera wygoda używania dramatycznie rośnie.
    Łatwość disaster recovery również.

    Nie będę sobie powiększał penisa uptimem, ale już nawet nie pamiętam
    kiedy musiałem go restartować. I nie jest to demencja starcza ;-)

    A steruje ynetligentnym budynkiem, tak więc żona by mnie zabiła gdyby
    nie mogła włączyć światła ;-)

    Piotrek