    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Covid Covid
    Date: Fri, 10 Jul 2020 17:58:41 +0200

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 10/07/2020 15:53, J.F. wrote:
    [...]

    >Pamietaj, ze Wlosi nigdy sie na gruzlice nie szczepili, a Anglicy
    >przestali chyba w 2005.

    ale dzieci ponoc nie atakuje, a starzy Anglicy byli szczepieni ... nie
    pomoglo.

    >Respiratory przez pierwszy etap epidemii byly stosowane tylko
    >pomocniczo. Albo z tego wyszedles albo nie.

    Jak miales duze trudnosci z oddychaniem, to bez respiratora mogles nie
    zdazyc wyjsc.

    >Pozniej zaczeli stosowac ten lek (nie pamietam nazwy) znany od
    >dziesiecioleci, ktory z tego co pamietam jako skutek uboczny obniza
    >smiertelnosc o 20%.

    Tak powszechnie, czy raczej eksperymentalnie - bo cos pisza o
    francuskim lekarzu, ktory ma swietne rezultaty, a koledzy jakos go nie
    nasladuja ...

    >I tak, kto ma umrzec ten umrze - niestety. Na szczepionke bym nie
    >liczyl, a juz na pewno nie na taka w 100% skuteczna. Tak jak i nie ma
    >takiej na grype.

    Grypa mutuje, ten wirus tez mutuje ... i to ta jedna mutacja taka
    wredna.
    Ja patrze optymistycznie na szczepionke ... ale na razie jej nie ma.
    Choc leczenie osoczem ozdrowiencow brzmi interesujaco.

    J.