  • Data: 2020-07-13 18:33:14
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:bd34f0c4-4130-4fd1-a81e-15eb87ad900co@g
    ooglegroups.com...
    >To nie paradoks. Lekarze tym więcej zarabiają im bardziej
    >skomplikowane zabiegi na pacjentach robią.
    >Im bardziej skomplikowany zabieg tym ryzyko powikłań i śmierci
    >większe.

    Hm, sporo z tych zabiegow to powinno byc "ratujace zycie".
    Czyli jak sie ich nie zrobi ... to pacjent umiera ?

> [...]

    >powiem że skończyło mi się smarowanie i w kolanie i zatarły się
    >panewki. Ból przy chodzeniu trudny do opisania. Dobrze że w rodzinie
    >mam kilku lekarzy ale o tym potem.

    >Ortopeda że kwalifikuje się natychmiast do wymiany kolana. Najlepiej
    >jak za dychę zrobi mi prywatnie od razu bo na NFZ czeka się do końca
    >życia albo dłużej.

    >W międzyczasie lekarz rodzina mówi żebym artresan kupił i łykał. Po
    >miesiącu jak chodziłem to mi łzy z bólu nie leciały. Po dwóch
    >miesiącach mogłem w miarę normalnie chodzić.

    Czyli pomaga ?

> [...]
    >ktore według tych co mi chcieli wymieniac kolano nie istnieje. Chodzę
    >na spacery, zakupy, jeżdżę na hulajnodze.
    >Operacje na kościach, a wymiana kolana jest taka operacja, są bardzo
    >ryzykowne.
    >Jak coś się nie uda to w najlepszym przypadku ucinają nogę nad
    >kolanem. Do tego jakiś skrzep się może zrobić, zator i chuj wie
    >jeszcze co.
    >Jak w Polsce żyje prawie 40 milionów ludzi i miesięcznie umiera z 30
    >tysięcy to wśród tych co umarli jest kilku co mieli powikłania po
    >wymianie kolana, biodra itp. Jak takich operacji nie robili to i o

    ale to kilku. A ubytek jest chyba wiekszy. No i masz przyklad z
    Francji - smiertelnych zawałów serca przybylo.
    Prawdopodobnie dlatego, ze nie mogli, lub bali sie do lekarza pojsc.

    Ale ... tato ma proteze biodra. Ordynator w szpitalu sie specjalizuje
    w tym i tasmowo wstawia.
    I nie wiem czy on tak sobie moze pozwolic na "pacjent mial pecha - to
    ryzykowny zabieg, czasem sie nie udaje".
    Zaraz tam na niego prokurator wsiadzie. Przynajmniej tak mi sie
    wydaje, a w czasach Ziobry wydaje mi sie bardziej.

    A na oddziale mlodych ludzi nie ma - sami starzy, bo biodra to jednak
    na tych 70 lat starczaja. Wiec nie mozna liczyc, ze mlody organizm i
    da sobie rade.

    Wiec jest ta smiertelnosc duza, czy taka "bardzo rzadko sie zdarza" ?

    >A to tylko kolana i biodra.

    A cos jeszcze z takich, ze moze poczekac ?

    >Ci moi lekarze mówią że sporo operacji zabiegów robi się
    >niepotrzebnie z chęci zysku.

    szczegolnie takich "za dyche". Ale czy tak niepotrzebnie ...
    a tu akurat szpital panstwowy i na NFZ robi.

    >Jednymi z najlepszych w te klocki byli kiedyś ginekolodzy co
    >skrobanki robili. Ponoc połowe skrobanek robili kobietom co nie były
    >w ciąży. Jak byłem pacholęciem to jeden wujek mawiał że dziesięć
    >piczek i moskwiczek.

    Troche watpie. Starczalo im pacjentek w prawdziwej ciazy.

    J.