  • Data: 2020-07-13 17:29:45
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To nie paradoks. Lekarze tym więcej zarabiają im bardziej skomplikowane zabiegi na
    pacjentach robią. Im bardziej skomplikowany zabieg tym ryzyko powikłań i śmierci
    większe. Na dodatek z chęci zysku wykonują część zabiegów niepotrzebnie. Do tego
    dochodzą pomyłki jakie robią. Jak nie byly robione ryzykowne i często zbędne zabiegi
    to sporo ludzi przezylo. Przykład z życia. Z 7 lat temu w prostych samochodziarskich
    słowach powiem że skończyło mi się smarowanie i w kolanie i zatarły się panewki. Ból
    przy chodzeniu trudny do opisania. Dobrze że w rodzinie mam kilku lekarzy ale o tym
    potem. Ortopeda że kwalifikuje się natychmiast do wymiany kolana. Najlepiej jak za
    dychę zrobi mi prywatnie od razu bo na NFZ czeka się do końca życia albo dłużej. Ale
    jak kwas hialuronowy mi wstrzyknie ( 120 zastrzyk w promocji jak we wskazanej aptece
    kupie) to na trochę wystarczy. Zrobił mi jeden zastrzyk z serii chyba dziesięciu i
    się okazuje że nie mogę takich zastrzyków dostawać. W międzyczasie lekarz rodzina
    mówi żebym artresan kupił i łykał. Po miesiącu jak chodziłem to mi łzy z bólu nie
    leciały. Po dwóch miesiącach mogłem w miarę normalnie chodzić. Przypadkowo trafiłem
    do ortopedy co pracuje w przychodni przyszpitalnej. Dał mi skierowanie żebym miał
    orteze i dał lekarstwo ktore według tych co mi chcieli wymieniac kolano nie istnieje.
    Chodzę na spacery, zakupy, jeżdżę na hulajnodze. Biegać nie mogę. Ale daje sobie radę
    bez biegania. Operacje na kościach, a wymiana kolana jest taka operacja, są bardzo
    ryzykowne. Jak coś się nie uda to w najlepszym przypadku ucinają nogę nad kolanem. Do
    tego jakiś skrzep się może zrobić, zator i chuj wie jeszcze co. Jak w Polsce żyje
    prawie 40 milionów ludzi i miesięcznie umiera z 30 tysięcy to wśród tych co umarli
    jest kilku co mieli powikłania po wymianie kolana, biodra itp. Jak takich operacji
    nie robili to i o kilku mniej umarło. A to tylko kolana i biodra. Ci moi lekarze
    mówią że sporo operacji zabiegów robi się niepotrzebnie z chęci zysku. Jednymi z
    najlepszych w te klocki byli kiedyś ginekolodzy co skrobanki robili. Ponoc połowe
    skrobanek robili kobietom co nie były w ciąży. Jak byłem pacholęciem to jeden wujek
    mawiał że dziesięć piczek i moskwiczek.
    Pacjent poczuł się zaniepokojony jak zobaczył że lekarz przymierza jego buty.