    From: K <e...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Covid Covid
    Date: Fri, 10 Jul 2020 18:33:51 +0100

    On 10/07/2020 16:58, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
    > On 10/07/2020 15:53, J.F. wrote:
    > [...]
    >
    > ale dzieci ponoc nie atakuje, a starzy Anglicy byli szczepieni ... nie
    > pomoglo.

    Dzieci tez atakuje i tez umieraja. Chocazby w UK i we wloszech.

    > Jak miales duze trudnosci z oddychaniem, to bez respiratora mogles nie
    > zdazyc wyjsc.

    Owszem, jak miales predyspozycje. Znajomy lekarz mojego ojca powiedzial,
    ze na poczatku pandemii bylo tak: "mozemy cie podlaczyc do respiratora i
    to wszystko..."

    > Tak powszechnie, czy raczej eksperymentalnie - bo cos pisza o francuskim
    > lekarzu, ktory ma swietne rezultaty, a koledzy jakos go nie nasladuja ...

    Teraz juz chyba powszechnie. WHO ostatnio chwalila za jego stosowanie i
    wyniki Wielka Brytanie. Wypowiadali sie polscy lekarze, ze tez znaja ten
    sposob i tez go stosuja i nie ma w tym niczego nadzwyczajnego.

    > Grypa mutuje, ten wirus tez mutuje ... i to ta jedna mutacja taka wredna.
    > Ja patrze optymistycznie na szczepionke ... ale na razie jej nie ma.
    > Choc leczenie osoczem ozdrowiencow brzmi interesujaco.

    Wszystko nowe wyglada obiecujaco. Jednym pomaga innym mniej, a jeszcze
    innym w ogole. Na dzien dzisiejszy nie wiadomo nawet ile czasu utrzymuja
    sie antyciala. Jestem ciekaw czy powtorzenie szczepionki na gruzlice
    mogloby jakos wspomoc odpornosc bo pewnym jest, ze osoby szczepione
    przechodza lagodniej.