    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 13 Jul 2020 13:24:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Covid Covid
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przede wszystkim w polskiej służbie zdrowia bez względu na to kto płaci jest zasada
    że pacjent w ciemno godzin się na to że lekarz za nic nie odpowiada. Wszystkie
    zabiegi o ile to możliwe są robione za zgodą pacjenta i na pacjenta odpowiedzialność.
    Zawsze dają kartkę z taką zgoda do podpisania. W zakresie odpowiedzialności za to co
    robią są zrównani z politykami i adwokatami. Mówisz że gdzieś robią taśmowo. Czy
    jakiś pacjent zna innych pacjentów żeby wiedział jak często się nie udaje? W ramach
    próby okradzenia mnie lekarz zaproponował, odpłatne oczywiście, leczenie komórkami
    macierzystymi. Jak spytałem o możliwość kontaktu z tymi co ch wyleczył to się okazało
    że to niemożliwe bo są przepisy o danych osobowych. Moja propozycja że zdeponuje
    pieniądze u notariusza żeby wypłacił po roku od zabiegu jeśli badania potwierdza że
    był skuteczny tez nie spotkała się ze zrozumieniem. Powiedziałem mu że w takiej
    sytuacji dla mnie jest złodziejem, pierdolnalem drzwiami i poszedłem szukać innego
    ortopedy. Miałem szczęście bo znalazłem. Twój ojciec jak by miał farta to też by
    trafił na takiego co potrafi leczyć zniszczone stawy bez ich wymiany. 30 złotych na
    miesiąc mnie to kosztuje. Preparat jest lekarstwem bo dostępny tylko na receptę w
    aptece. Mam w bliskiej rodzinie sporo lekarzy i oni opowiadają takie historie ze
    ciarki po plecach chodzą. Branie kasy za fikcyjne operacje to norma. Jeden co ma
    przychodnie rejonowa, znaczy się lekarz rodzinny opowiadał jak przyszła pacjentka z
    informacją że ma raka trzustki bo tak jakiś docent co się zna powiedział. Była
    prywatnie. Kazał przynieść wyniki badań. Mówi że patrzy na zdjęcie i oczom nie wierzy
    bo poza kilkoma kamieniami w woreczku żółciowym nic więcej nie widzi. Odesłał na
    onkologię. Przyszła w opisem że ma tylko kamienie. Powiedział jej a ona pyta co ma
    zrobić bo już dała 4 tysiące tamtemu zaliczki za operację że jej raka wytnie.
    Dentystę co mi chciał w zębie bez dziury plombę założyć osobiście poznałem. W takim
    świetle ginekolog co da pacjentce zastrzyk żeby godzinę pospala i przytuli kasę jak
    za skrobankę jest bardziej niż realny. Na dodatek jaka ma dobrą reklamę bo pacjentka
    powie znajomym że nic nie bolało. Jak ktoś ma milion to chce mieć dwa. A tak przy
    okazji mało to było zdarzeń że jakiś ginekolog użył pacjentkę jak spala.