  • Data: 2020-07-14 11:27:04
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b5c8a756-4051-4c6f-8aad-81e4609c7760o@g
    ooglegroups.com...
    >Że smogiem jest ciekawostka. W Łodzi powietrze całkiem dobre.
    >Przekroczenia ponad 50 jednostek rzadkie. Jak wprowadzili
    >ograniczenia w poruszaniu to samochodów zrobiło się w Śródmieściu jak
    >na lekarstwo. Powietrze zrobiło się jeszcze lepsze. I zonk.
    >Jako ochrony używam masek do szlifowania.

    A chronia przed wirusem ?

    >One jak są nowe to są śnieżnobiałe. Po kilku wyjściach maska robi się
    >szara. Woda po praniu jak po praniu noszonych w ciężkich warunkach
    >skarpetkach.
    >Przed wirusem parę razy widziałem na ulicy ludzi w maskach. Wydawało
    >mi się to dziwno śmieszne.
    >I sam się przekonałem jak brudne jest według normy czyste powietrze.
    >Wychodzi że w masce trzeba tak jak w butach chodzić po ulicach.

    Zenku, ale ... miales jakies problemy oddechowe wczesniej ?
    Moze przesada z tym smogiem, a powietrze ... takie samo jak u rolnika
    przed 100 laty w czasie orki czy młócki.

    A jakie jest powietrze, to najlepiej widac na samochodach.
    Brudne i zakurzone niestety :-(

    I skad sie to bierze?
    Mam wrazenie, ze wiekszosc to piasek i glina z ulic.
    Ale skad tam to bloto?
    Czesc to wiem - miastu sie nie chce brukowac nowych drog, i mieszkancy
    musza troche po tych wertepach przejechac.

    Albo taki descz.
    Dawniej sie pisalo, ze deszczowka to jakby woda destylowana.

    A jak patrze na samochod po deszczu, to chyba jednak daleko jej od
    tego :-)

    J.