  • Data: 2021-05-26 18:47:49
    Temat: Re: Czas na odpalenie SIMki a2mobile
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym przykrywaniem to nie wydaje mi się. O ile mowa o tym, że do
    > systemu telefonicznego dodana zostanie taka sama usługa mapująca jak
    > nazewniczy system DNS do adresów IP. Oni chcą to wszystko mieć w jednym.
    > Natomiast tak, numery telefonów w końcu przestaną być używane. Myślę, że
    > telefony zastąpią komercyjne komunikatory. I zamiast problemu utrzymania
    > numeru będzie problem utrzymania nazwy. Ogólnie to nie ma potrzeby by
    > ktoś to organizował bo komunikatory już są. Tzn to takie
    > pseudokomunikatory bo nie nadają się do komunikacji powszechnej, że
> [...]

    Jak już idziemy tak daleko, to dlaczego nie ma jednego języka
    międzynarodowego? Niby jest angielski, ale ma on zbyt duże aberracje
    lokalne i jest związany z jakąś tam nieobiektywną kulturą... I tak
    ludziska się uczą po kilka języków, a tak wystarczyłyby w każdym miejscu
    na świecie dwa - lokalny i ogólny. Rynek nie wymusił opierania się o to.
    Różne gramatyki, słownictwo, składnie i tralala. . . .
    --
    Grzexs