  • Data: 2020-09-17 18:45:58
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-17 o 17:12, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > To i nie uda się sprzedać nadal... LOKALNIE
    > ale przez internet?
    > może, wiele zalezy od tego co konkretnie zostało.
    > Na lampach do Szarotki czy Pioniera można zarobić
    > Na częściach CEMI też

    Kiedyś (lata 70/80) miałem taką politykę, że projektuję cokolwiek
    wyłącznie według zawartości mojej szuflady aby nie musieć potem latami
    kompletować elementów. Skutkiem było kupowanie wszystkiego co się da od
    razu z zapasem. Czyli układów z serii TTL to miałem po 10...20 szt
    każdego typu jaki udało mi się dostać.
    Kilka lat temu scalaki CEMI wyrzucałem garściami aby opróżnić całą
    'szafkę' z pudełek od zapałek (8 kolumn, 10 rzędów).

    Jak w 1988 zrobiliśmy programator Piccolo to najczęstszą przyczyną
    reklamacji były padające scalaki CEMI. Wyszło nam, że taniej będzie
    stosować wtedy 3x droższe elementy 'zachodnie'.

    Dlatego dziwię, się, że na częściach CEMI daje się zarobić :)
    P.G.