eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCzujnik piany › Re: Czujnik piany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Czujnik piany
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <5f1f42d9$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f2050e7$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f209990$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5k3UG.92396$vLb.20394@fx43.ams1>
    <5f213741$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <MCoUG.108721$Ai5.6643@fx30.ams1>
    <5f22926d$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <pPJUG.132071$dTb.125260@fx41.ams1>
    <5f241940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <PPrVG.145465$vLb.87842@fx43.ams1>
    <5f2680cb$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2d2129$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 7 Aug 2020 16:13:57 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f2d2129$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5f2d61a6$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.245.22
    X-Trace: 1596809638 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.28.245.22:42292
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2672
    X-Received-Body-CRC: 537968007
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44555
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-08-07 o 11:38, J.F. pisze:
    (...)
    >> Czym się kierujesz? Informacjami producenta, komentarzami użytkowników?
    >> Ja mam z tym problem, bo zwykle jest taki nadmiar informacji, że czuję
    >> się nimi wręcz przytłoczony.
    >> W końcu mam wrażenie, że każda decyzja będzie w dużej mierze
    >> przypadkowa i nie podejmuję żadnej.
    >
    > Mam podobnie :-(
    >
    > A potem sie okazuje, ze opinie rozne mozna sobie w buty wsadzic, bo one
    > w wiekszosci pozytywne,
    > a waznych jest pare wad, o ktorych internet nie pisze.
    >
    > Test nr 1 - idziemy na strone producenta i szukamu dzialu support do
    > danego modelu.
    > Jak nie ma, to nie kupujemy :-)
    >

    Kupiłem lata temu tokarkę miniaturową Proxon FD 150/E.
    Nie poinformowano mnie, że praca na niej musi być przerywana (max 15min
    i czekanie aż ostygnie).
    Oczywiście spaliłem silnik, ale wymienili na gwarancji i dopiero wtedy
    poinformowali o pracy przerywanej.
    Takie rzeczy powinni pisać w instrukcji, lub dać zabezpieczenie termiczne.
    Podobno oznaczenie literowe na tabliczce o tym mówi, ale klient nie musi
    ich znać. Sprzedawca powinien uprzedzić, ale woli nie straszyć klienta.


    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: