eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCzy Politechnika to wyższa szkoła zawodowa, czy szkoła dająca szerokie horyzonty techniczne › Re: Czy Politechnika to wyższa szkoła zawodowa, czy szkoła dająca szerokie horyzonty techniczne
  • X-Received: by 10.49.27.168 with SMTP id u8mr18063qeg.25.1389527839547; Sun, 12 Jan
    2014 03:57:19 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.27.168 with SMTP id u8mr18063qeg.25.1389527839547; Sun, 12 Jan
    2014 03:57:19 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!p15no10376606qaj.0!news-
    out.google.com!l9ni14863qay.0!nntp.google.com!p15no10376601qaj.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 12 Jan 2014 03:57:19 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.254.168.22;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 83.254.168.22
    References: <lat10b$udp$1@news.task.gda.pl>
    <a...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Czy Politechnika to wyższa szkoła zawodowa, czy szkoła dająca
    szerokie horyzonty techniczne
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 12 Jan 2014 11:57:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3294
    X-Received-Body-CRC: 3106938662
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33022
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sunday, 12 January 2014 10:19:18 UTC, EC.ENG wrote:

    > A mi się wydaje, że Konrad chciał dać do zrozumienia, że CAD i to nie 2D, bo tego
    już potrafią w technikum, powinien być narzędziem do nauki, a nie samą formą nauki
    programu.

    Dokładnie. Nie mam nic przeciwko manualnej metodzie nauczania. Tyle że dla mnie
    skonfigurowanie stylu wymiarowania i poustawianie własności warstw w Autocadzie to
    też czynność manualna. Nie robi się tego piętą, u cholery!

    W tak zwanym realu, czyli w biurze konstrukcyjnym, jeśli wiem gdzie wpisać liczby
    oznaczające wysokość napisów, grubości linii itd, a nie znam ich (by the way, ja mam
    problem z zapamiętywaniem liczb, myślę że z pamięci bym nie dał rady), bez trudu mogę
    je znaleźć w normie, zresztą zazwyczaj wystarczy zaimportować gotowy profil, często
    obowiązkowy w danym biurze. W sytuacji odwrotnej, czyli doskonałej znajomości tych
    wysokości, grubości i innych reguł, a braku wiedzy jak to wpisać do narzędzia, po
    prostu wylatuję z pracy. Albo w ogóle jej nie dostaję. Cef nie żyje w świecie
    realnym, on nie dostrzega że metoda nauczania postulowana przez niego zmniejsza
    przydatność inżyniera na rynku pracy. Dwa semestry ręcznego rysunku technicznego, dwa
    semestry ręcznej geometrii wykreślnej, a to co pozostanie, to już mogą być jakieś tam
    cady, mesy, co tam chcecie. Tyle że to co pozostanie to w praktyce zero. Na całym
    świecie uczą podstaw przy okazji nauki CADa, on chce uczyć podstaw bez CADa, a potem
    obudzić się że nie zostało czasu na CADa. Efekty łatwo porównać. Polscy inżynierowie
    w UK są dobrzy, bo tylko ci najlepsi mogą dostać tam pracę. Reszta w ogóle się tam
    nie pojawia, albo maluje na budowach ściany. Ichni są przygotowani do pracy od
    pierwszego dnia.

    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: