  • Data: 2009-03-14 15:03:14
    Temat: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> szukaj wiadomości tego autora

    "szmergiel"
    > Własnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl.... nie
    > przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!! czy to
    > ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim szoku.Nigdy nie
    > widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu
    > chyba, dawno i nieprawda.

    Masz chyba cos na pismie - ze nie przeszedl z powodu braku numeru rej na
    przednim blotniku?
    Mozesz gosciowi zrobic niezle kolo dupy, informujac wydzial komunikacji
    (ktory sprawuje nadzor nad stacjami diagnostycznymi) i ta firme o
    zaistnialej sytuacji i wnioskujac do o cofniecie mu uprawnien/ponowny
    egzamin - bo przez ~20 lat nie zdolal sie nauczyc nowych przepisow.

    Powodzenia.

    --
    Michal
    FJS600