  • Data: 2009-03-14 15:17:05
    Temat: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gpgg9i$81t$1@inews.gazeta.pl...
    > Dokładnie wlasnie o tym pomyslem w ten sam sposob. Idac ta droga to
    > wsumie moglbym latac bez tablicy rejestarcyjnej, bo przeciesz na
    > blotniku mam wysmarowany nr rejestracyjny

    Dla mnie temat prosty. Zacznijmy od tego że diagnosta liczył na wziątkę od
    Ciebie. Nie miał się do czego przyjebać to do numeru. Zrób tak: jedź jeszcze
    raz, powiedz, że przeczytałeś przepisy i nic tam nie ma o numerze z przodu i
    prosisz o zrobienie przeglądu. Jak powie, że nie, zażądaj na piśmie
    uzasadnienia. Jak nie będzie chciał napisać, zadzwoń na policję, powiesz
    policjantowi, że facet Cię nagabuje na łapówkę i wymysla, nieistniejące
    przepisy. Jak napisze, z kwitem do organu wydającego uprawnienia diagnostom -
    przewaznie wojewoda lub starosta. Uprawnienia zabiora, klient ma po robocie.
    Chamstwo trza sposobem zwalczać, przez nerw:-)

    --
    Grzybol