    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy kompakty wyprą bezlusterkowce?
    Date: Tue, 25 Dec 2012 20:05:28 +0100

    Mateusz Ludwin wrote:

    > A na u4/3 z kitami? Zestaw ze stałkami to już ponad 5000 zł. ŻADEN
    > amator tyle nie wydaje.

    a po czym tak wnioskujesz?

    jakieś badania robiłeś, masz linka do jakiś badań?

    znam i znałem wielu amatorów, którzy mieli i mają sprzęt za kilkanaście albo
    i więcej tysięcy złotych...

    sam się pozbyłem sprzętu sklepowo wartego dziesiąt tysięcy, a jestem 100%
    amatorem.

    Amator ci sie myli z pstrykaczem.

    Amatorstwo nie oznacza biedy i dziadowania tylko miłość do tego co się chce
    robić. Amator często kupuje przedmioty pomagające bawić sie swoim hobby
    nawet przekraczające jego zdolności dochodowe. Poczytaj fora zagraniczne.

    amatorzy inwestują np w wyposażenie studia nawet gdy nie ma to sensu i
    taniej bezie czasem wynająć studio, bo amatorzy kochają swoje hobby i chcą
    mieć to wszystko dla siebie chcą mieć te zabawki i się nimi bawić. Często
    koszty nie mają dla nich znaczenia, wolą sobie kupić nową zabawkę niż coś
    dla domu.