  • Data: 2023-12-23 12:44:16
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.12.2023 01:19, Marcin Debowski wrote:
    > Mam Sony HDR-TD10 (bardzo wąski rozstaw) i Fujifilm FinePix Real 3D W3
    > (fatalna MZ jakość zdjęć i jeszcze gorsza filmów, ale ok, jakiś efekt
    > widać. Nb. mam wrażenie, że już dyskutowaliśmy na ten temat :)

    Bardzo prawdopodobne. Pamiętam, jak z kimś narzekałem na tego FinePiksa.
    Według mnie porażka - i rozdzielczość, i dynamika. Dziwię się
    "kultowości" tego aparatu.

    > Co do Mety 2, to raczej traktuję jak zabawkę, bo rodzielczości to to nie
    > ma imponującej. Mam dość sporą kolekcję komercyjnych bluray'ów 3D i
    > trochę się tą Metą bawiłem aby się na niej dało 3D oglądać. Tyle, że bez
    > jakiegoś silnego parcia, bo projektor 3D też jest w domu.

    To samo. Przerobiłem jeden bluray 3D na SBS i stwierdziłem, że z
    projektora jest zdecydowanie lepiej. Ale generalnie według mnie
    reżyserzy nie poradzili sobie z trójwymiarowością pod względem
    artystycznym - za dużo zachwytów nad stroną czysto techniczną. Właściwie
    tylko niektóre kreskówki 3D miały sens.

    > Co do samej obróbki materiałów 3D to m.in. Vegas Movie Studio (strasznie
    > zarobaczone gówno MZ praktycznie nie do użycia na procesorach AMD) takie
    > filmy (MVC) akcepuje - nie, że można coś tam z aspektami 3D robić.

    Mam w tej chwili Vegas Pro 19 i chyba to pierwsza wersja, która prawie
    nie wykrzacza się, a PC mam na Ryzenie. Wspomaganie GPU mogło być
    lepsze, ale nie jest źle. Mnie w Vegasie podoba się workflow, m.in.
    przejrzyste używanie filtrów (kolejność, łatwe stosowanie dla całego
    projektu itp.). Używam czasami Premiere (do VR360), funkcjonalnie
    pozwala na znacznie więcej, ale jest dla mnie nadal bardzo niewygodny.