  • Data: 2022-10-11 01:08:37
    Temat: Re: Czy ładowarka AC impulsowa może być zasilana przez DC?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 10 października 2022 o 09:55:22 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Moje wrazliwe oko wychwytuje "dostosowywana" a nie "sinusoidalne".
    >
    > Tzw "sinusoida aproksymowana prostokątem"?
    >
    > Moze byc w tym troche prawdy, ale stary generator powinien miec jakąś
    > stabilizacje napięcią.
    > A urządzenia ... IMO - coraz mniej wrazliwe.
    >
    > J.
    I mają stare generatory stabilizację napięcia. Jak ma prądnice prądu przemiennego to
    częstotliwość robi prędkość obrotowa. Jak się zwiększa obciążenie to spada napięcie i
    prędkość obrotowa. To automat daje więcej paliwa rośnie częstotliwość i napięcie.
    Tolerancja napięcia w sieci jest duża. W bardzo starym agregacie prądotwórczym
    widziałem regulator odśrodkowy Watta który regulował prędkość obrotowa silnika
    spalinowego.