  • 21. Data: 2009-08-29 21:39:56
    Temat: Re: Czy mozna kupic nowe suwaki logarytmiczne?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 20:04:10 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Przeliczenia jednostek.

    A jak je się przelicza? Myślałem o kilowatach, amperach, woltach, ale jakoś
    nie mogę tego dopasować.

    --
    GLaF

  • 22. Data: 2009-08-29 22:15:10
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał(a):

    > A jak je się przelicza?

    Przeliczanie jednostek polega na mnożeniu przez stałą, czyli na dodawaniu,
    lub odejmowaniu stałego odcinka:
    http://www.antiquark.com/sliderule/sim/n909es/n909-e
    s-instructions.jpg

    WM

  • 23. Data: 2009-08-29 23:10:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    WM napisal:
    > Przeliczanie jednostek polega na mnożeniu przez stałą, czyli na dodawaniu,
    > lub odejmowaniu stałego odcinka:
    > http://www.antiquark.com/sliderule/sim/n909es/n909-e
    s-instructions.jpg

    Plus modyfikacja cechy, czyli wykladnika. Ale to trzeba juz robic w pamieci :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2009-08-30 10:01:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> writes:

    > Przeliczenia jednostek.

    No ale to funty na kilogramy czy galony na litry, a wolty albo ampery
    na co?

    MJ

  • 25. Data: 2009-08-30 13:04:42
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > No ale to funty na kilogramy czy galony na litry, a wolty albo ampery
    > na co?

    V i A - to nie są wolty, ani ampery :-))

    V np. oznacza objętość kuli o średnicy d :-)
    Trzecia potęga d mnożona jest przez stałą zaznaczoną odcinkiem w okienku.

    Dalej: PS (konie parowe) zamieniane są na kW

    Tu masz to wyjaśnione:
    http://www.rainerstumpe.de/Archiv/fc52_82web.pdf

    WM

  • 26. Data: 2009-08-30 14:08:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Na kilowaty

    A.L.

  • 27. Data: 2009-08-30 17:43:42
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 13:04:42 +0000 (UTC), WM napisał(a):

> [...]
    > Trzecia potęga d mnożona jest przez stałą zaznaczoną odcinkiem w okienku.
    >
    > Dalej: PS (konie parowe) zamieniane są na kW

    Dzięki! To chyba wszystko wyjaśnia :)

    --
    GLaF

  • 28. Data: 2009-08-30 18:41:37
    Od: "Alexander Sharon" <a...@s...ca>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > No ale to funty na kilogramy czy galony na litry, a wolty albo ampery
    > na co?
    >
    > MJ

    Alez panie Michale,

    Daj pan zobie spokoj z tymi sredniowicznymi suwakami.

    Od lat korzystami z programu na Windows zaprojektowanym przez Joshua F.
    Madson
    W kazdej znanej mi firmie inzynieryjskiej w Stanach i Kanadzie zamontowane
    sa ikonki na komputerach przeliczajace dzieki p.Madsonowe jednostki z
    waszych na nasze i naabarot z naszych na wasze

    http://joshmadison.com/software/convert-for-windows/

    Pozdrawiam

    Alexander

    ps. Konradzie A. - to rowniez prezencik dla ciebie do tornistra przed 1
    wrzesnia :-)

    Alec

  • 29. Data: 2009-09-06 12:21:19
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Aug 30, 8:41 pm, "Alexander Sharon" <a...@s...ca> wrote:
    > ps. Konradzie A. - to rowniez prezencik dla ciebie do tornistra przed 1
    > wrzesnia :-)

    Dzięki :-)
    Znałem to kiedyś, używałem z 10 lat temu. Jednak wolę kalkulator.
    Konrad

  • 30. Data: 2017-01-30 14:18:02
    Od: jrgabbardo <0...@e...com>

    replying to Jacek_P, jrgabbardo wrote:
    Hi Jaceck,
    since EBay message service does not allow share emails from member to member,
    Iperformed a sseraching and found this old message from in you in this forum.
    I hope you look the messages yet and if so, lease contact me sending a mesage
    to email g...@y...com
    Best regards,
    JoĂŁo Roberto Gabbardo

    --
    for full context, visit http://www.polytechforum.com/engineering-pl/czy-mozn
    a-kupic-nowe-suwaki-logarytmiczne-21037-.htm