  • Data: 2024-01-15 01:45:00
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-12-28 o 17:10, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > Tak a propos - pożar w centrali
    > https://en.wikipedia.org/wiki/1975_New_York_Telephon
    e_exchange_fire

    > 175 tys klientów, 105 tys linii (PCM jakies czy co?).
    >
    > i 12 "centrali" lokalnych?
    >
    > To przed pożarem, ciekawe ile po, bo zaczeli własnie elektronizację.
    >
    > I 23 dni na odbudowę/naprawe tego wszystkiego ...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=s7JXWo3STVc

    To tak a propos tematu i filmów na YT. Jest ciekawy film z kanału dawnej
    firmy AT&T, który pokazuje jak powstawała infrastruktura
    telekomunikacyjna w budynkach World Trade Center w Nowym Jorku. We
    wprowadzeniu do filmu człowiek o polskim nazwisku mówił jakie szkody dla
    sieci telekomunikacyjnej powstały po zawaleniu budynków WTC -
    <https://www.youtube.com/watch?v=_iXW_j1KD2k>

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne