    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym sprawdzić czy są fazy w gnieździe 3f
    Date: Sun, 26 Sep 2021 16:29:05 +0200

    Dnia Sun, 26 Sep 2021 15:02:24 +0100, PiteR napisał(a):

    > in <news:615079b8$0$536$65785112@news.neostrada.pl>

    > takie bez wykrywania pola to w 2021r strach używać
    > więc nie ma pola nie ma napięcia.
    > a co na to żarówka albo dwie w szereg?

    > co to ten olejak?

    Stycznik olejowy.

    Mało możliwe, aby zablokował się na pozycji włączonej - one miały dość
    mocne sprężyny. To jeszcze sprzęty z tych pancernych i nizniszczalnych.

    > pan Bóg wie

    Styli zaczynały się kilka centymetrów w głąb.

    > jakie pan sobie zażyczy do lampki czy do spawarki

    Weź jakikolwiek miernik uniwerslany i przegwizdaj przewody choćby
    omomierzem - byle tylko bez napięcia sieciowego, bo upalisz wejście.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam