  • Data: 2023-03-29 22:16:35
    Temat: Re: DCF77 i prognoza pogody
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "pytający" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    oups.com...

    >A możesz podać co to za model zegara z prognozą z DCF77?

    AURIOL (kod. IAN 392071_2201)
    Instrukcja do ściągnięcia, drukowane miał tylko bzdety o wyrzucaniu
    i ew. porażeniu prądem (oprócz baterii ma zasilacz sieciowy).
    https://stesbintegrationprod.blob.core.windows.net/p
    ublic/articlemanual/a9d57b39-6a58-4845-958b-2b4a602d
    3346.pdf
    Ma czas, datę, temperaturę (raczej zawyża), wilgotność (raczej zaniża).
    Może odbierać z czujnika zewn. temperaturę i wilgotność.
    Do tego 2 budziki i faza księżyca (zapewne wylicza z daty i godziny
    bo zmieniając je faza się zmieniała). Czas złapał synchronizację,
    sam się przestawił na czas letni o czym poinformował.
    No i prognozę pogody...
    Nie mam go teraz do dyspozycji a wobec braku entuzjazmu dysponentów
    został na razie wyłączony więc nie wiem czy prognoza przez ostatnie
    dni się spełniała. Może za kilka dni...
    W ogóle to jakaś rodzina "stacji" o zbliżonym wyglądzie jest.

    Arek